31 Temmuz 2010

TAVUKLU SALATA


evlendikten 8 ay sonra gecebildigim evimde misafir agirlamak
benim icin oldukca keyifliydi...
kuzenlerim teyzem anneannem ablam ve annemle
6 yegenim bizdeydi gectigimiz hafta
insanin kendi yakinlari gelince hic stres yapmadan
herseyi kolayca hazirlayabiliyor neyseki:)
rejimdeki kuzenlerim icin tavuklu salata isabetli bir secim oldu...






MALZEMELER
  • 1 adet tavuk gogsu
  • 1 lolorosso
  • yarim demet dereotu
  • 6-7 adet taze sogan
  • 1 kutu konserve misir
  • 3-4 yaprak marul
  • 1 fincan zeytinyagi
  • 1 limon, tuz

tavuk gogsunu haslayip fazla kucultmeden didikledim
marul ve lolorossoyu bicak kullanmadan
kopararak bir salata kasesine aldim
taze sogan ve dereotunu ince ince kiydim
misirla birlikte salataya ekledim
ve son olarak
yagini limonunu ve tuzunuda ilave ettim.
hem hafif hemde lezzetli bir salata oldu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder