31 Temmuz 2010

KOCAMIN CANI KISIR CEKTI:)


gecen hafta sonunu bol bol gezerek yuzerek ve bisiklete binerek gecirdikten sonrabu hafta sonu esime kiyak gectim ve onu evden hic cikarmadim
bir de kisir ve cay yaptim:)

MALZEMELER
2 su bardagi kisir
5-6 taze sogan
yarim demet maydanoz
2 dis sarimsak
1 yemek k.domates salcasi
1 yemek k.biber salcasi
pul biber, karabiber, tuz
2 domates
2 sivri biber
1 limon
1 fincan zeytinyagi

2 su bardagi ince bulguru 2 su bardagi kaynar suyla tamamen islattim ve uzerini
orterek bir kenarda demlenmeye biraktim
taze sogan maydanoz sarimsak domates ve sivri biberi ince ince dogradim
yaklasik 15-20 dk beklettigim bulgura salcalari ekleyip iyice karistirdim
1 tatli kasigi tuz ekledim
dogradigim malzemeyi bulgurla karistirip pul biber karabiber nane
limon ve zeytinyaginida ekleyip karistirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder