2 Aralık 2011

itiraf ediyorum: feriha'yı izliyorum:)


oldum olası kötü bir dizi izleyicisiyimdir
özellikle yerli yapımları takip etmeyi beceremem
ne asmalı konagı izledim kaçırmadan ne bir istanbul masalını
ne ezel ne kuzey ne de güney:)
bi lostu bi avrupa yakasını bide desperate housewife ı sıkı takip ettim desem anlatmış olurum heralde dizilerle ilişkimi
sevdenin doğumu itibariylede tv ile pek alakam kalmadı.
ama cuma akşamları ferihayı ne yapıp edip izliyorum:)
neden izliyorum bende bilmiyorum
konusu yılların klişesi zengin adam fakir kız!
fragmanlardan bölümü izlemiş kadar oluyorum zaten
alakasız gelişen olaylar
abartılı kötü karakterler
sanki bütün dünya ferihanın canını okumaya and içmiş gibi:)
ama ben yinede izliyorum işte!!!

2 yorum:

  1. bende reklamalardan ızleyebılıyorum(tanıtım fragmanından)eşim sevmıyor dolayısıyla ızlayemıyorum ama bu dizinin hastası olan komusunun kızı fatma var eee tabıı dızıyı ferıha için izlmedıgı bellı:)ben kızımdan dolayı pek tv ızleyemıyorum malesef ama bır tane abone oldugum dızı var her akşam show tv de 5 buçukta benı affet,cok guzel bır dızı,sevgıler canım

    YanıtlaSil
  2. zaten fragmanda herşey anlaşılıyor
    dizinin konusuda gayet bilindik bi hikaye
    ama ben yinede izliyorum zeymurancım:)
    kendime engel olamıyorum:))

    YanıtlaSil