10 Ocak 2011

uykusuz geceler ve lohusalik...

gece 3-5 nobetlerindeyim!
bazen ananesi eslik ediyor bazen babasi...
anne olmadan anlamak mumkun degilmis gercekten
anlatsalarda gozumle gorsemde anlamak icin anne olmam gerekiyormus...
emzir, alt ac, gaz cikar kisir dongusunu yasarken yuregimde kocaman bi sevgi var!
gecenin bir vakti tatli uykumdan sicak yatagimdan kalkip
kucakliyorum bebegimi
bu bir kabusmu derken kafasini kaldirip yan yan bana bakiyo
iste o bakislar icin butun bir geceyi uyumadan gecirebilirim:)
baska kim bana oyle bakabilirki?
bazende yandan bir gulucuk atiyo oda bonusu oluyo gecenin:)
lohusalik desen
ayri bir donemmis
hem guzel hem zor hem cok alingan bir donem...
gelen giden bir taraftan mutlu ediyor
bir sure sonra bunalmisim.
evin 300mt otesindeki markete gidebilme hayalleri kuruyorum:)
henuz kizimin uyudugu saatle babasinin musait oldugu saati denk getiremedik maalesef
40 gun gecermi? gecer elbet!
bugun 11. gunumuz
haftaya dr kontrolu var yasasin!

3 yorum:

  1. Annelik kolay değil,ancak bir o kadar da zevkli şahane bir duygu..
    Uyku sorunu olmasa,çok daha güzel olucak ama olsun varsın :)
    Günler öyle hızla geçiyo ki,bi bakmışsın 40 gün değil aylar bitmiş gitmiş..
    Rabbim sağlıkla,neşeyle geçirsin günlerinizi..
    Öpüyorum 11 günlük minik meleği :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Her gün başka bir güzel olacak her gün daha da güzel olacak merak etme. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. insallah bugunleri kolayca atlatabiliriz, tanisma fasli sancili olsada tatli zorluklar bunlar tabi.

    YanıtlaSil