20 Aralık 2010

havuclu bulgur pilavi


pilavlara sebze katmayi seviyorum:)
bugun bulguru neli yapsam diye cok dusundum
ve havuclar gozume ilisti...




MALZEMELER
  • 2 su bardagi pilavlik bulgur
  • 3 su bardagi sicak su
  • 1 buyuk sogan
  • 2 orta boy havuc
  • 1 yemek kasigi tereyag
  • 1 yemek kasigi domates salca
  • 1\2 yemek kasigi biber salcasi
  • 1 tatli kasigi tuz
soganlari yemeklik dograyip tencerede yag ile kavurun.
havuclari rendeleyip kavrulan soganlarla kavurmaya devam edin.
salcalari ekleyip 5 dk daha cevirin ve bulguru ilave edin.
3 bardak sicak suyu tencereye dokup tuzunuda ekleyip kisik ateste pismeye birakin.
suyunu cekince altini kapatin ama kapagini ortalama 20 dk kadar acmayinki
guzelce demlensin:)
afiyet olsun...


4 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım,aylar önce bu soruyu ben de sordum kendime :) ve gözüme soğan ilişti :)
    O gün bugündür ille de soğan ekliyorum,ekstra sebzeler de çok yakışıyor..
    Afiyet şifa olsun...
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık.çok değişik ve de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Bulgur ve havuç birarada .Ne de güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hola .. me encantan tus recetas y tu blog ... te invito al mio . Saludos desde ESPAÑA . MARIMI

    YanıtlaSil