14 Kasım 2011

bir bayram tatili


bu bayram o kadar yogundumki bir bayram postu yayınlayamadım maalesef:(
geç kaldım biliyorum ama herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun:)
bayramda ailece balıkesirde bir termal otele gittik, geçen yılda aynı otele gitmiştik ama ben karnı burnunda bi hamiş olduğumdan herşeye uzaktan bakmakla yetinmiştim. bu yıl doya doya havuzlara girip hamam ve masaj keyfini yaşadım:) çokta iyi geldi!
sevde yolda herzamanki gibi huzursuzdu ama tatilde ilk günler hasta olmasının dışında
keyfi yerindeydi:) pistlerde dans bile etti akşamları:)
bir tanede diş patlattı gitmişken:)
şimdi tatil dönüşü yeniden yemek ve uyku düzenini oturtmaya çalışıyorum.
bütün düzeni altüst oldu maalesef...

3 yorum:

  1. canım bu post harika oldu, biz de eşimle ist. yakınlarında bir termal otel bakıyorduk. sana mail atacağım;) ama mailini göremedim

    YanıtlaSil
  2. ne iyi etmişsiniz ben bayılıyorum hamam olayına

    YanıtlaSil
  3. sevgili nilsmum hemen mail atıyorum şekerim:)
    nabrutcum kes köpük masaj üçlüsünü şiddetle tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil