26 Ağustos 2011

ve inci tanesi...

24 agustos sabahi sevde her zamankinden daha erken uyandi...
yanina gidip sutunu icirdigimde vucudunun sicak oldugunu farkettim.
bir gun onceki inanilmaz huysuzluguyla birlikte hemen aklima "dis" geldi!
parmagimla damagini kontrol ettim ve elime igne gibi bisey batti:)
ne guzel bir duyguydu!
kizimi kucakladim optum, optum...
sonra atesini olctum; 39
ates dusurucu vermek istemedim once
1-2 saat sonra gozleri atesten kizardi
dayanamadim yarim olcu verdim.
atesi biraz dustu
sonra yine yukseldi.
deneyimli annelerin "dis atesi 38i gecmez" uyarisiyla doktoru aradim.
atesini takip edin ates dusurucu verin yukselirse getirin dedi.
babane yoldaydi zaten
39,5 olunca hemen hastanede aldik solugu
dis sevincimiz kursagimizda kaldi
cunku sevde dayanilmaz bir sekilde agliyordu artik.
bogaz enfeksiyonuymus nitekim:(
dis cikarma doneminde vucut direnci dustugu icin bu tip hastaliklar hemen kendini gosterirmis.
simdi daha iyi cok sukur...
ben bayram ertesi dis bugdayi icin hazirliklara basliyorum tabi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder