23 Temmuz 2011

ek gidayla devam...

pc sorunsali halloldu:)
sevgili esim tam gonlumdeki pcyi hediye etti bana!
en kisa zamanda fotografli postlarla buralardayim ama bu seferlik boyle olsun dedim...
sevdecik dun gece itibariyle anne sutunu tamamen birakti:(
son 15 gundur sadece geceleri emiyordu ama artik onuda almiyor maalesef:(
1 yasina kadar emzirebilmeyi umudediyodum halbuki...
yaklasik 1 aydir ek gidaya gectik ve fena gitmiyor
ilk olarak elma suyu ve havuc suyu verdim, bayildi!
sonra sebze corbasinin ilk adimi olan havuc-patates-pirinc uclusunu denedik.
sebzeye alismasi biraz daha uzun surse de su aralar gayet guzel haaammm yapiyo:)
geriye yogurt kaldi ki; maalesef bi turlu begendiremedik!
once kendim denedim sonra sutas babymixin sadesini ve elmalisini denedim ama kesinlikle reddediyo...
kahvaltiyada 3-4 gunde alisti neyse ki, ama bu sicaklarda yumurta pek yaramadi minik kusuma:)
henuz dis cikarmadi ama babane ve anane masada biseyler tattiriyolar yinede, damak tadi gelissinmis:)
gelissin bakalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder