21 Kasım 2010

eve donus...




cok sukur kazasiz belasiz evimize ulastik biraz once...
her ne kadar termal sulara girmem gebelik nedeniyle yasakta olsa
ben bir kedinin cigere bakislariyla havuz kenarinda oturmus olsamda
hatta spalarda masaj yaptiramayip cilt bakimiyla yetinsemde
tatil cooook guzeldi:)
ben hep soylerim zaten tatilin iyisi kotusu olmaz diye:)))
hava degisimi ve yolculuk bile iyi geliyor insana...
balikesirdeki asya termal otelde konakladik, giderken pek umitli degildik
ama otele varinca hayret edip mutlu olduk:)
yemekler oldukca guzeldi ve cesit olarakta cok zengindi
kasim ayinin ortasinda havalarin boyle guzel olmasida acik havuza girenler icin nimet oldu
temiz hava bol gida seklinde gecti benim icin 5 gun
o yuzden simdi baskule cikmaya korkuyorum:))
sabahlari sisli hava kasim ayinda oldugumuzu hatirlatsada oglenleri acan gunes
yazin ortasindaymisiz hissi uyandiriyordu, bi de coluk cocuk herkes acik havuza girebilince
fotograflarin altina kasim diye belirtmeden edemedim...
bu benim esimin ailesiyle ilk tatilimdi ve cokta keyifliydi! sevgili babamizdan devamini bekliyoruz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder