21 Ekim 2010

tchibonun kek kaliplari ve gebelik egitimi



yaklasik iki ay once tchibonun internet sayfasinda bu kalp kek kaliplarini gorunce hemen satin almistim ama elime gectiginde sasirip kalmistim:)
ben boyle minicik iki kalp beklemiyodum cunku kalibin olculerine bakmadan satin almistim. gulup gectim ve mutfaktaki kullanmadigim esyalarin arasina kaldirdim.
bugun medicanadaki gebelik egitiminin son gunuydu ve herkes pasta borek yapip getircekti, bende kek yaptim. orta boy kaliba dokunce epey harc artti hemen aklima benim minik kalplerim geldi:) kalip kalip kek yaptim, kalpleri evde biraktim buyuk kekide hastaneye goturdum:)
egitim sona erdi cok faydasini gordum kendi adima...
bebek bakimi, gebelikte beslenme, egzersiz, nefes teknikleri emzirme gibi bir cok konunun uzmanlari tarafindan anlatilmasi ve sorularimiza cevap bulmak doguma bakisimizi degistirdi sanki...korkularimizi attik bir kenara bu egitimler sayesinde. 4kasimda tekrar baslayacakmis ustelik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder